Teddy Eddie to licencjonowana metoda nauczania języka angielskiego dla dzieci w wieku 2 - 7 lat, której głównym założeniem jest łączenie prawdziwej nauki z doskonałą zabawą. Dlatego też zajęcia są pełne prawdziwego, komunikacyjnego użycia języka, który uaktywniany jest poprzez to, co dzieci lubią najbardziej: gry, zabawy ruchowe, piosenki, historyjki, słuchowiska, karty obrazkowe. Autorki metody czerpały inspirację z obserwacji własnych pociech, będących właśnie w wieku przedszkolnym. To one były pierwszymi, bardzo wymagającymi recenzentami. My uczymy metodą Teddy Eddie od 2012r i entuzjazm nie gaśnie. To najlepsza metoda języka angielskiego dla dzieci! Poniższy film w pigułce komunikuje najważniejsze aspekty metody.
Motywem przewodnim jest Miś Eddie, który pewnego dnia wyskakuje z kolorowej skarpety, by wraz z dziećmi przeżyć mnóstwo przygód w bajkowym świecie języka angielskiego! Mamy wiele gier i zabaw, o tematyce bliskiej dzieciom, co powoduje, że kursanci nigdy się nie nudzą.
Mnóstwo opowiadań, tekstów, słuchowisk stwarza możliwość „zanurzenia się” w języku – dziecko przyswaja tyle, na ile jest gotowe (podobnie jak w języku ojczystym).
Koniec z nauką pojedynczych słówek, nareszcie dzieci uczą się mówić całymi zdaniami! Dzięki temu szybciej uczą się operować językiem i używać go samodzielnie.
Zajęcia prowadzone są w języku angielskim i organizowane w taki sposób, aby dzieci miały szansę przyswoić wiele elementów obcej mowy w praktyczny sposób. Język angielski traktowany jest na zajęciach jako środek do komunikowania się, także w poleceniach i instrukcjach.
Metoda Teddy Eddie jest dopasowana do zmieniających się predyspozycji dzieci w wieku przedszkolnym. Poziomy kursu uwzględniają wiek i umiejętności kursantów, a jednocześnie pozwalają na dołączenie dzieci do grupy w dowolnym momencie.
Dzieci nie tylko poznają pierwsze słowa w języku obcym; nasz misiowy angielski dla malucha to w dużej mierze zanurzenie w języku obcym.
Mali kursanci zaczną prowadzić pierwsze rozmowy po angielsku, będą odgrywać scenki i bajeczki oraz grać w gry wymagające użycia języka obcego.
Pełne zanurzenie w języku, dużo nagrań (piosenki, wierszyki, bajeczki) oraz słownictwo ćwiczone zawsze w zdaniach – to nasza definicja języka angielskiego dla przedszkolaków.
To samodzielna komunikacja przeplatana nauką czytania i zabawami.
Nauka czytania angielskich słów i zdań.
Bardzo ważnym aspektem metody Teddy Eddie jest stały kontakt lektora z rodzicami, którzy mogą liczyć na: lekcje otwarte, bieżące informacje po każdych zajęciach na temat przerabianego materiału, regularnie wysyłane wiadomości z podsumowaniem tego, co działo się na zajęciach oraz pisemne raporty o postępach dziecka (co semestr, za wyjątkiem poziomu START).
W kolorowej teczce mały uczeń znajdzie:
Ponadto, na koniec roku każdy nasz kursant otrzymuje oficjalny dyplom i małą nagrodę ilustrującą ogrom opanowanej wiedzy.
Kursanci Teddy Eddie otrzymują dostęp do naszej unikalnej aplikacji edukacyjnej Playground, na której znajdują się nie tylko wszystkie nagrania z zajęć, ale również gry i zabawy online pozwalające na powtarzanie i utrwalanie materiału przerabianego na zajęciach. Zawarte w aplikacji treści edukacyjne są bezpieczne i przyjazne dla dzieci, umożliwiając jednocześnie pełniejsze korzystanie z oferty kursu i szybsze postępy w nauce.
Sprawdź wersję demo już dziś: https://placzabaw.teddyeddie.pl
Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?
„Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.”
Mama 3-letniej Nicol:
„Moja córeczka bardzo szybko „złapała” język angielski, mimo, że miała 2,5 roku jak zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „Mam ubraną bluzkę pink.” „Dziadek ubiera sock.” Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!”
Mama 6-letniej Klary:
„Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę wiele poświęcać czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.”
Mama 6-letniej Oli i Kingi ocenia kurs na „piątkę”, docenia przede wszystkim:
„Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.”
Mama 6-letniego Mikołaja docenia:
„Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” :)
Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na „szóstkę”, co ma wpływ na ocenę?
„Radość z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka, na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”
Tata 6-letniego Filipa:
„Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestemzadowolony z prowadzenia zajęć.”
Zaczerpnięto z oficjalnych materiałów metody Teddy Eddie. Więcej na https://teddyeddie.com/